Kosár 0 tétel, 0 Ft
x
Az Ön kosara még üres!
A kiválasztott termék a kosárba került! KosárVásárlás folytatása
x
Belépés
Még nem reisztráltál nálunk?Regisztráció

Belépés

Új jelszó igénylése

Jelszó újraküldése
x
Regisztráció
Kérlek pontosan add meg az ismerősöd e-mail címét, aki a weboldalt ajánlotta !!!
Regisztráció
Kezdőlap> Nyilatkozatok> ÁSZF>
Márkák
Az összes márka megjelenítése
Kedvezményes Vásárlás

ÁSZF

A jelen ÁSZF tartalmazza a Ruhaverzum Webáruház (továbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:


A Webáruház címe:
www.ruhaverzum.hu

Üzemeltetői adatok:
Cégnév: HI Trade Plus Bt.
Székhely címe: 2220 Vecsés Knézich Károly utca 1/A
Cégjegyzékszám: 13-06-069540
Nyilvántartást vezető Cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai számjel: 25516306-4791-117-13
Adószám: 25516306-2-13.
Számlavezető Bank: MagNet Közösségi Bank
Bankszámlaszám:16200010-10054158
A szerződés nyelve: magyar

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: 
Elérhetőség:
   E-mail: info@ruhaverzum.hu
   telefon: +36 20 354 77 05
Székhely: 2220 Vecsés Knézich Károly utca 1/A
Telephely: 1188 Budapest Dózsa György u.2.
Adatkezelési engedély nyilvántartási száma: NAIH-98085/2016 
Tárhely szolgáltató: The FutureMarket.hu Kft.
Marketing, Pr: The FutureMarket.hu Kft.

Általános szerződési feltételek elfogadása:
1. A vásárlás során  a felhasználó, amennyiben a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, előzetesen köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg a vásárlás megkezdése előtt. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Amennyiben a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, abban az esetben a Webáruház szolgáltatásait nem veheti igénybe. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést a webáruház részére.
A vásárlás megkezdése előtt a vásárlő köteles továbbá megdani a webáruház részére a vezetéknevét, a keresztnevét és az e-mail címét.

Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a Felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailban visszaigazolja, adásvételi szerződés jött létre a Vásárló (Felhasználó) és az Eladó (Szolgáltató) között. Ha a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mail üzenet 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a kiválsztott termékekekt megvásárolni, a szolgáltatást igénybe venni.
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország jogrendje irányadó. A szerződésre jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre. A Webáruház azt elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő belépést követően hozzáférhető, elolvasható, letölthető, és kinyomtatható.

Megvásárolható termékek
A Ruhaverzum Webáruház használt és új ruházati termékeket és ruházati kiegészítőket forgalmaz. A weboldalon megjelenített termékek kizárólag online, a Webáruházon keresztül vásárolhatók meg. A webáruház átvételi pontján is kizárólag az előzetesen a weboldalon megrendelt termékek vehetők át. A termékek lényeges tulajdonságait a felhasználók a termékek bemutató oldalán ismerhetik meg. A Webáruházban megjelenített termékek képein a színárnyalatok a felhasználó monitorbeállításaitól függően kismértékben eltérhetnek a valóságtól. (pl. a színárnyalatban)

Árak
A Webáruház felületén megjelenített árak bruttó árak, melyek Forintban értendőek, tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót és a termékek csomagolásának költégeit, de nem tartalmazzák a szállítással és a fizetéssel kapcsolatosan felmerülő költségeket.

Minőségi kategóriák
A ruhákat minőségük alapján a Webáruház 4 kategóriába sorolja:
Új :
- új, címkével ellátott darabok (pl. kifutó termék egy-egy modell esetében, vagy megvásárolt, de soha nem viselt, címkével ellátott termékek)
- megítélésünk szerint új, bolti címke nélküli darabok
Újszerű: nem új, de a használat jelei egyáltalán nem látszanak
Hibátlan: használt, de a használat jelei alig észrevehetőek
Jó állapotú: látszanak a használat jelei (pl. farmerek estén a zseb belső részén látni, hogy többször volt mosva, a ruha színe kevésbé élénk).
Nálunk az apró hibásnak jelölt ruhák is legfeljebb csak olyan hibákkal bírnak, amelyek nem jelentősek: pl. kimosható foltok, az árukezelés, raktározás során keletkező szennyeződések, apró szálhibák, varráshibák, hiányzó öv vagy gomb. Minden a webáruház által észlelt hiba feltüntetésre kerül a terméklapon.
Ha olyan áru került kiküldésre, ami hibás, de a hibáját a terméklapon a Webáruház nem tűntette fel, akkor az ügyfélszolgálat e-mail címére írásban bejelenetett panasz haladéktalan kivizsgálását követően a Webáruház kártalanítja a megrendelőt.

Belépés
A Webáruház felületén vásárolni, megrendelést rögzíteni a vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, számlázási és fizetési paraméterek megadását és az ÁSZF elfogadását követően van lehetőség. Az első vásárlás közben fenti adatok megadása után a vásárlónak van lehetősége vásárlását, megrendelését véglegesíteni. Ezt követő vásárlások alkalmával, az első vásárlást követő e-mailben megkapott belépési adatok segítségével belépve, számos, csak a törzsvásárlók számára elérhető kedvezményre válik jogosulttá.  (Pl. Ruhaverzum Ft gyűjtés, ajánló rendszer kedvezmények stb.)
Megrendelés rögzítéséhez a korábban megadott adatokon túl szükség van (lehetőség szerint SMS fogadására alkalmas) telefonszám a számlázási cím és a szállítási cím megadására.
Ezeket az adatokat a felhasználó bármikor meg tudja változtatni a Webáruházba történő belépését követően a saját maga által menedzselhető felületen. Itt tudja nyomon követni továbbá a folyamatban lévő megrendeléseit, korábbi megrendeléseinek adatait, korábbi vásárlásai során összegyűjtött „Ruhaverzum Forintjait”.
A Felhasználók személyes adatait a Webáruház bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a hozzá beérkező megrendelések teljesítése érdekében használja fel, harmadik félnek – a szállításokat teljesítő logisztikai szolgáltatók kivételével – nem adja ki.

Megrendelés folyamata
  1. A kosárba helyezés
A Weboldalon vásárlásra kiválasztott termék terméklapjának alján a „Kosárba helyez” nyomógomb megnyomásával történik. A weboldal tetején egyidejűleg megjelenik az aktuális kosártartalom, az elhelyezett termék megnevezése és értéke. Újabb termékek kiválasztásával további termékek helyezhetők el, ill. törölhetők is a kosár tartalmából. A kosárba helyezett termékek két órán keresztül maradnak a kosár tartalmában, ez alatt az idő alatt azokat más nem választhatja ki, nem vásárolhatja meg. Két órát meghaladó válogatás esetén, amennyiben a termékek nem kerülnek megrendelésre, a kosár tartalma automatikusan törlődik.
  1. Megrendelés összeállítása
A kosár lezárását követően lehetőség van a kiválasztott terméklista ellenőrzésére, a kosár tartalmának véglegesítésére. Ezen a felületen lehet törölni a kosár tartalmából tételeket, és vissza lehet térni a vásárlás folytatásához is.
  1. Szállítási feltételek kiválasztása
Szállítás Pick-Pack pontra
A Pick-Pack pontok elérhetősége és nyitva tartási ideje itt érhető el. A csomag feladásáról a Webáruház küld értesítést. Ezután a küldemény Pick-Pack pontra érkezéséről és az átvételi határidejéről  e-mailben és SMS-ben is a logisztikai szolgáltató küld értesítést. A csomag az értesítésekben szereplő csomagazonosító alapján követhető nyomon.
Tárgynap 12 óráig beérkezett és a Webáruház által visszaigazolt megrendelés budapesti Pick-Pack pontra kézbesítését a tárgynapot követő harmadik, vidéki Pick-Packpontra a negyedik munkanapra vállaljuk.
A szolgáltatás igénybevételi díjai:
12.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
12.000 Ft alatti megrendelés esetén 590 Ft
 
Webáruház átvételi pontján személyesen
A Webáruház átvételi pontján az előzetesen a Webáruházon keresztül megrendelt termékek személyes átvétele értékhatártól függetlenül díjmentes!
Cím: 1188 Budapest; Dózsa György u. 2.
 
Nyitva tartás:
hétfő - péntek 10.00-tól 18.00-ig
 

Házhoz szállítás
A Magyar Posta Logisztika (MPL) a megrendelt csomag általunk történt feladását követő munkanapon a rendeléskor megadott e-mail címre és  SMS fogadására alkalmas telefonszámra elektronikus előrejelzést küld. Ez tartalmazza a küldemény azonosítóját, feladóját, típusát, és a fizetendő összeget. A küldemény a ragszáma alapján nyomon követhető ezen az oldalon.  A MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kísérlet eredménytelen, a kézbesítő értesítőt hagy hátra. A rendelésen megadott telefonszámon a kézbesítő egyezteti a második kézbesítés időpontját. Ha nincs megadott szám, vagy nem elérhető,  akkor a második kézbesítés a következő munkanapon történik. Második sikertelenség esetén a hátrahagyott értesítő tartalmazza a postahely a címét, ahol a küldeményed a feladástól számított 10. napig átvehető.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által  visszaigazolt megrendelés első kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai (magyarországi szállítási cím esetén):
  • 12.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 12.000 Ft alatti megrendelés esetén 900 Ft
Szállítás Postapontra
Ezek a posták az ország 2500 településén érhetők el. A küldemények elektronikus előrejelzése és nyomkövetése a házhoz kézbesítésnél leírtakkal azonos. A Posta Pontokra címzett küldemény esetén egy további, a küldemény posta pontra érkezésekor küldött SMS és e-mail tartalmazza a küldemény átvételi helyét, fizetendő értékét, és a határidőt, amíg ott átvehető.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által visszaigazolt megrendelés kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 12.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 12.000 Ft alatti megrendelés esetén 590 Ft
 
Szállítás COOP postapontra
A COOP posta pontok elérhetősége itt található. A küldemények elektronikus előrejelzése és nyomkövetése a házhoz kézbesítésnél leírtakkal azonos módon elérhető. A küldemény megérkezésekor egy további, az MPL által  küldött SMS és e-mail tartalmazza a küldemény átvételi helyét, fizetendő értékét, és a határidőt (öt munkanap), amíg a küldemény ott átvehető.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által visszaigazolt megrendelés kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 12.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 12.000 Ft alatti megrendelés esetén 590 Ft
 
Szállítás MOL postapontra
MOL posta pontok elérhetősége itt található. A küldemények elektronikus előrejelzése és nyomkövetése a házhoz kézbesítésnél leírtakkal azonos módon elérhető. A küldemény megérkezésekor egy további, az MPL által küldött SMS és e-mail tartalmazza a küldemény átvételi helyét, fizetendő értékét, és a határidőt (öt munkanap), amíg ott átvehető.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által visszaigazolt megrendelés kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 12.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 12.000 Ft alatti megrendelés esetén 590 Ft
Szállítás MPL csomag automatába
A hét minden napján 0-24 órában elérhető MPL csomag automaták elérhetősége itt található. Ebből a küldemény önkiszolgáló módon bármikor átvehető. A küldemények elektronikus előrejelzése és nyomkövetése a házhoz kézbesítésnél leírtakkal azonos módon itt is elérhető. A csomagautomatába elhelyezésekor az MPL egy további SMS-t és e-mailt küld, mely tartalmazza a küldemény átvételi helyét, fizetendő értékét, és őrzési idejét (2 munkanap) valamint a csomag rekeszét nyitó kódot is.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által  visszaigazolt megrendelés postaponti kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 12.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 12.000 Ft alatti megrendelés esetén 590 Ft
Fizetési feltételek kiválasztása

Előre fizetés banki átutalással:
A megrendelés leadását követően a Webáruház egy automatikus válaszüzenetben küldi el a Webáruház számlaszámát, melyre az üzenetben szereplő vételárat át kell utalni, és egy megrendelés azonosítót, melyre az átutalás közlemény rovatában hivatkozni kell. A megrendelés a vételárnak a Webáruház számlájára történt beérkezését követő munkanapon kerül  feladásra. Ha a tranzakció utólag valamilyen okból mégsem jönne létre, a teljes összeget a meghiúsulás időpontjától számított legkésőbb második munkanapon a Webáruház visszautalja a megrendelő számlaszámára. A fizetési konstrukció díjmentes.

Készpénzzel fizetés a Webáruház átvételi pontján
Ha az előzetesen megrendelt küldemény átvételére a Webáruház átvételi pontján (1188 Budapest Dózsa György u. 2.) személyesen kerül sor, a megrendelt áru itt készpénzben (szállítási és utánvét kezelési költségek nélkül) fizethető ki.

Utánvétfizetés házhoz kézbesítés vagy csomagponti átvétel esetén
Házhoz kézbesítés és csomagpontokra történő kézbesítés esetén az utánvétel költségét a futárnak vagy a csomagponti átadónak készpénzben vagy bankkártyával kell megfizetni a csomag átvételekor.  Csomagautomatában történő átvétel esetén csak bankkártyával lehet az automatában fizetni. Az utánvét díját a számlán szereplő fizetendő vételár tartalmazza. 
Házhoz kézbesítés esetén az utánvét díja 350 Ft.
Csomagponti kézbesítés (Posta csomagpontok, és Pick-Pack Pontok)  esetében 100 Ft.

Megrendelés elküldése
A Felhasználó adatainak megadását követően a tovább gombra kattintva megtekintheti, elllenőrizheti, módosíthatja megrendelésének valamennyi paraméterét, a kiválasztott szállítási és fizetési feltételeket, azok költségeit és itt érvényesítheti korábbi vásárlásaival összegyűjtött kedvezményeit. A 12.000 Ft-os térítési díj mentes értékhatárt a webáruház a megrendelésben megvásárolt termékek értéke alapján veszi figyelembe, a megrendelésben érvényesített kedvezmények ezen értékhatár megállapítását nem befolyásolják. A megrendelés elküldése után a megrendelés a Webáruház felületéről már nem módosítható, nem törölhető, nem hívható vissza.

Megrendelés visszaigazolása
A megrendelés elküldését követően a Webáruház automatikus rendszerüzenetben igazolja vissza a megrendelés beérkezését. Az üzenetben szerepel a rendelés azonosító száma, amely alapján a rendelés állapota a webáruház felhasználói felületén nyomon követhető. A megrendelés visszaigazolásával az adásvételi szerződés Felek között létrejön. 

Megrendelés  módosítása
A megrendelés utólagos módosítására az ügyfélszolgálaton történő bejelentéssel, a megrendelés Webáruház által történő feladásának időpontjáig van lehetőség. A módosítási igényt telefonon is be lehet jelenteni, ekkor a küldemény feldolgozását a Webáruház mindaddig felfüggeszti, míg a megrendelés módosítási igényét a felhasználó az info@ruhaverzum.hu ügyfélszolgálati e-mail címre írásban is megerősíti. A megrendelés módosításának megtörténtét, vagy - ha az elkésett, az elutasítását - e-mailban az ügyfélszolgálat írásban köteles visszaigazolni.
 
Elállási jog
Vevőt a 45/2014. (II. 26.) sz. Kormányrendelet alapján elállási jog illeti meg.  Ez alapján a Vevő az adott megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult elállási szándékát írásban bejelenteni a Webáruház ügyfélszolgálatára. A bejelentéshez az ÁSZF mellékletét képező elállási nyilatkozatot (letöltés) kell kitölteni és aláírva megküldeni pdf formátumban az info@ruhaverzum.hu e-mail címre, vagy ajánlott levélben a HI Trade Plus Bt. 1188 Budapest Dózsa György u. 2. címre. Az elektronikusan bejelentett elállást a Webáruház 24 órán belül visszaigazolja. A levélben érkező elállási bejelentés jogvesztő határidejének megítélése a levél feladásának időpontját igazoló postai időbélyegző alapján történik. A vevő az elektronikus visszaigazolás kézhezvételétől, vagy az elállást bejelentő levél postai felvételének időpontjától számított 14 napon belül köteles a visszautasított terméket a Webáruház ügyfélszolgálatának fenti postacímére visszaküldeni.
A Webáruház a terméknek a megrendelésen szereplő vételárát a Vevő részére a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 10 napon belül visszautalja a Vevő bankszámlaszámára.
A webáruház visszafizetési kötelezettsége nem terjed ki az eredeti megrendelés szállítási és utánvét kezelési költségeire, valamint Vevő számára a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült szállítási költségeire. Amennyiben a Vevő a számára kézbesített csomagot nem veszi át a rendelkezésére álló átvételi időn belül, és azt a logisztikai szolgáltató visszaküldi a Webáruházba és ezzel a Vevő kárt okoz a Webáruháznak, a Webáruház jogosult az adott Vevőt a további vásárlási lehetőségből a rendszerében kitiltani. A Webáruház a részére utánvéttel feladott küldeményeket nem veszi át. A Vevő által feladott küldemények szállítás közben keletkező káráért a Webáruház nem vállal felelősséget. Értéknyilvánítás nélkül feladott, sérülten érkező küldeményeket a Webáruház nem vesz át. A visszaküldött termék nem rendeltetésszerű használatából keletkezett károkért vevő tartozik felelősséggel. A visszaküldött termék kicsomagolásáról a Webáruház videofelvételt készít.

Inverz csomag szolgáltatás
 
2018-ban módosulnak webáruházunkban az elállási nyilatkozatot követően a termékek visszaküldésének feltételei.
Minden legalább 17.000 Ft értékű vásárlás esetén, amennyiben a vásárló a Magyar Posta (MPL) szolgáltatásainak bármelyikét választotta, az esetlegesen elállási nyilatkozattal visszaküldésre kerülő termékek postai költségeit webáruházunk magára vállalja. Tehát a nem megfelelő termék visszaküldése a fenti feltételek teljesülése esetén a vásárló számára ingyenes!
A fenti kritériumoknak megfelelő megrendelés vásárlónknak történő feladását megelőzően a küldeményben elhelyezünk egy etikettre nyomtatott címiratot. Ezen feladóként a vásárló, címzettként a webáruház átvételi pontja szerepel.
A nem megfelelő áruk visszaküldése:
  • A Vásárló a számára nem megfelelő termékeket helyezze el a webáruháztól kapott, megrendelését tartalmazó dobozban, az általa kitöltött, aláírt elállási nyilatkozattal együtt.
  • A dobozt szakszerűen, a postai előírásoknak megfelelően zárja le.
  • A webáruház által küldött címirat etikett hátsó oldaláról távolítsa el a fóliát, a címirattal ragassza felül a dobozon a saját nevére szóló címiratot.
  • Az így előkészített küldeményt térítésmentesen feladhatja számunkra bármelyik postahely csomagfelvételi munkahelyén, vagy az MPL csomagautomatáiban.
  • A küldemény webáruházba történő visszaérkezését követő legkésőbb második munkanapon a webáruház az elállási nyilatkozaton megadott számlaszámra visszautalja az ÁSZF szerinti  feltételeknek megfelelően visszaküldött termékek vételárát.
Amennyiben a megrendelés nem éri el a 17.000-ot és a vásárló nem a Magyar Posta valamelyik szolgáltatását választotta, akkor a visszaküldés költségei továbbra is a vásárlót terhelik.

Panaszkezelés
Amennyiben a Webáruház működésével, az általa forgalmazott termékekkel, konkrét megrendelésének teljesítésével kapcsolatosan bármilyen panasz merül fel, azt a Webáruház ügyfélszolgálatára kell írásban – e-mail üzenetben, vagy ajánlott levélben, esetleg a webáruház átvételi pontján kihelyezett „Vásárlók könyvében” – bejelenteni. A Webáruház a panaszokat kivizsgálja, a kivizsgálás eredményét jegyzőkönyvben dokumentálja és azt írásban megküldi a Vevő részére.
A Webáruház egyedi és használt termékeket forgalmaz. Ezért a termékek kicserélése a Webáruháznak nem áll módjában, és szavatossági igény érvényesítésére a Webáruházzal szemben nincs lehetőség.
Amennyiben a Webáruház és a Vevő között keletkezett  fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:
  • panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,
  • békéltető testület eljárásának kezdeményezése,
  • bírósági eljárás kezdeményezése.