Kosár 0 tétel, 0 Ft
x
Az Ön kosara még üres!
A kiválasztott termék a kosárba került! KosárVásárlás folytatása
x
Belépés
Még nem reisztráltál nálunk?Regisztráció

Belépés

Új jelszó igénylése

Jelszó újraküldése
x
Regisztráció
Kérlek pontosan add meg az ismerősöd e-mail címét, aki a weboldalt ajánlotta !!!
Regisztráció
Kezdőlap> Nyilatkozatok> Szállítási feltételek>
Márkák
Az összes márka megjelenítése
Kedvezményes Vásárlás

Szállítási feltételek

Szállítás igénybevételi módok 

Áttekintés
Átvételi mód 12.000 Ft feletti vásárlás 12.000 Ft alatti vásárlás Utánvét/árufizetés díja
Házhoz szállítás Ingyenes 900 Ft/csomag 350 Ft/csomag
Posta Pont Ingyenes 590 Ft/csomag 100 Ft/csomag
Pick-Pack pont Ingyenes 590 Ft/csomag 100 Ft/csomag
Átvételi pont Ingyenes Ingyenes Ingyenes

17.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes visszaküldési lehetőség. (lásd lent: Inverz csomag szolgáltatás)

Házhoz szállítás
Akkor ajánljuk, ha munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között otthon tartózkodsz. Szolgáltatónk, a Magyar Posta Logisztika (MPL) a megrendelt csomag általunk történt feladását követő munkanapon a rendeléskor megadott e-mail címedre, vagy SMS fogadására alkalmas telefonszámodra elektronikus előrejelzést küld. Ez tartalmazza a küldemény azonosítóját, feladóját, típusát, és a fizetendő utánvétel összegét. Küldeményedet a ragszáma alapján nyomon követheted itt. A MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kísérlet eredménytelen, értesítőt hagynak hátra. Ha megadtad telefonszámodat a rendelés feladásakor, ekkor a kézbesítő ezen egyezteti veled a  második kézbesítés időpontját. Ha nem adtad meg, akkor a második kézbesítés a következő munkanapon történik. Második sikertelenség esetén a hátrahagyott értesítő tartalmazza a postahely a címét, ahol a küldeményedet a feladástól számított 10. napig átveheted.
Adott napon (T) 12 óráig általunk visszaigazolt megrendelés első kézbesítését a  T+3 munkanapra vállaljuk.
A szolgáltatás igénybevételi díjai (Magyarországi szállítási cím esetén):
  • 12.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 12.000 Ft alatti megrendelés esetén 900 Ft
  • Árufizetés (Utánvétel) díja 350 Ft
Eredményes kézbesítés esetén a kézbesítőnél bankkártyával és készpénzzel is fizethetsz.
 
Szállítás Posta Pontokra
Főként azoknak ajánljuk, akik napközben nincsenek otthon, de munkahelyük közelében van olyan postahely, ahova munkaidő végén könnyen eljuthatnak. Ezek a posták az ország 2500 településén elérhetők.  (Postapontok listáját itt tekintheted meg)
 
A nagyon elfoglaltak, akik mindennap korán indulnak és későn érnek haza, küldeményeiket a szombati napokon is nyitva tartó 180 postán (link) és a COOP posta pontokon a hét hat napján 12 órában vehetik át.
 
Akik mindennap autóval közlekednek, a hét minden napján 0-24 órában vehetik át csomagjaikat a MOL Posta pontokban, és a MPL csomagautomatákban. A küldemények elektronikus előrejelzése és nyomkövetése a házhoz kézbesítésnél leírtakkal azonos módon elérhető. A Posta Pontokra címzett küldemény esetén egy további, a küldemény posta pontra érkezésekor, vagy automatába helyezésekor küldött SMS és e-mail tartalmazza a küldemény átvételi határidejét és a csomagautomata esetében rekeszének nyitó kódját is. Részletesebb információk a MOL Posta pontokról, a COOP posta pontokról és a csomagautomaták használatáról itt.
Adott napon (T) 12 óráig általunk visszaigazolt megrendelés postaponti kézbesítését a T+3 munkanapra vállaljuk.
 
A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 12.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 12.000 Ft alatti megrendelés esetén 590 Ft
  • Árufizetés (Utánvétel) díja 100 Ft
 
Javasoljuk, hogy készpénzzel fizess, ha valamelyik postán veszed át a csomagodat. (Itt a bankkártya használata „fizetős” készpénzfelvételnek számít!) A Mol Posta Pontokon és a COOP posta pontokon fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával tetszés szerint. Csomagautomatából csak a megrendeléskor banki átutalással előre kifizetett csomagodat veheted át, vagy fizethetsz a csomag kivétele előtt is, de az automata csak a bankkártyát tud elfogadni.
 
Szállítás Pick-Pack pontokra
A Pick Pack pontok jellemzően a nagyobb városok forgalmas tömegközlekedési csomópontjaiban találhatók. Ezért ezt a lehetőséget a tömegközlekedést használó, városokban lakó ügyfeleinknek ajánljuk. A Pick-Pack pontok elérhetősége és nyitva tartási ideje itt található. A csomag feladásáról a webáruház küld értesítést.  A küldemény Pick-Pack pontra érkezéséről és az átvételi határidejéről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést. A csomag az értesítésekben szereplő csomagazonosító alapján itt nyomon követhető.

Tárgynap 12 óráig beérkezett és a Webáruház által visszaigazolt megrendelés budapesti Pick-Pack pontra kézbesítését a tárgynapot követő 3. vidéki Pick-Pack pontra  a 4. munkanapra vállaljuk.

A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 12.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 12.000 Ft alatti megrendelés esetén 590 Ft
  • Árufizetés (Utánvétel) díja 100 Ft 
A Pick-Pack pontokon készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz.
 
Személyes átvétel a webáruház átvételi pontján
Ha nem nagy kerülő, és szeretnéd megtakarítani a szállítás és utánvét kezelés költségét, akkor ugorj be hozzánk személyesen!
Átvételi pontunkon a küldemények átvétele értékhatártól függetlenül díjmentes!

Cím: 1188 Budapest; Dózsa György u. 2. 

Nyitva tartás:
hétfő - péntek 10.00-tól 18.00-ig
 

Áruátvételi igényedet telefonon előre egyeztetett időpontban szombaton is megoldjuk.  
Itt egyelőre csak készpénzben tudsz fizetni.


Inverz csomag szolgáltatás
 
2018-ban módosulnak webáruházunkban az elállási nyilatkozatot követően a termékek visszaküldésének feltételei.
Minden legalább 17.000 Ft értékű vásárlás esetén, amennyiben a vásárló a Magyar Posta (MPL) szolgáltatásainak bármelyikét választotta, az esetlegesen elállási nyilatkozattal visszaküldésre kerülő termékek postai költségeit webáruházunk magára vállalja. Tehát a nem megfelelő termék visszaküldése a fenti feltételek teljesülése esetén a vásárló számára ingyenes!
A fenti kritériumoknak megfelelő megrendelés vásárlónknak történő feladását megelőzően a küldeményben elhelyezünk egy etikettre nyomtatott címiratot. Ezen feladóként a vásárló, címzettként a webáruház átvételi pontja szerepel.
A nem megfelelő áruk visszaküldése:
  • A Vásárló a számára nem megfelelő termékeket helyezze el a webáruháztól kapott, megrendelését tartalmazó dobozban, az általa kitöltött, aláírt elállási nyilatkozattal együtt.
  • A dobozt szakszerűen, a postai előírásoknak megfelelően zárja le.
  • A webáruház által küldött címirat etikett hátsó oldaláról távolítsa el a fóliát, a címirattal ragassza felül a dobozon a saját nevére szóló címiratot.
  • Az így előkészített küldeményt térítésmentesen feladhatja számunkra bármelyik postahely csomagfelvételi munkahelyén, vagy az MPL csomagautomatáiban.
  • A küldemény webáruházba történő visszaérkezését követő legkésőbb második munkanapon a webáruház az elállási nyilatkozaton megadott számlaszámra visszautalja az ÁSZF szerinti  feltételeknek megfelelően visszaküldött termékek vételárát.
Amennyiben a megrendelés nem éri el a 17.000-ot és a vásárló nem a Magyar Posta valamelyik szolgáltatását választotta, akkor a visszaküldés költségei továbbra is a vásárlót terhelik.